Thursday, January 20, 2011

Segalanya Milik-MU....

Lirik Lagu Segalanya Milik-Mu oleh Kumpulan Mestica

Kau yang menciptakan cinta
dan Kau jua yang menghampar bahagia
diribaanMu terhimpun harapan
impian tulus setiap insan

Kau yang mengutuskan duka
dan Engkaulah yang mengirimkan hampa
namun padaMu jua diadukan
merebahkan keresahan dan tangisan

* aku tahu inilah kasihMu
aku tahu inilah cintaMu
dan ku tahu tiap yang terbaik utkku
tak semuanya yang ku mahu...


Dicelah hangat nafas yang terhela
ada dingin saat menyebut namaMu
terarah segala ronta rasa
pada damainya dakapanMu (ya ALLAH)

aku tahu inilah kasihMu
aku tahu inilah cintaMu
dan ku tahu disegenap ruang rasaku
telah kau titipkan kekuatan oh Tuhan...


Nukilanku>Lagu ni aku suka sangat....entahlah,rasa macam dekat jer dengan diri ini...kalo pikir2 balik tidak ada gunanya kita nak merasa bangga dengan nikmat yang kita ada kerana segalanya adalah milik-NYA....sama2 lah kita hayati bait2 lagu ini...

No comments:

Post a Comment