Tuesday, October 20, 2009

kenangan terindah...

...kadang-kadang bila kita dah kehilangan seseorang dalam hidup kita, barulah kita sedar yang mereka sangat penting.macam aku ni... aku sangat rindu kan kawan-kawan aku tak kiralah sama ada masa sekolah(rendah atau menengah),kawan-kawan kat matrik...dan semua kawan-kawan aku yang dah lama tak jumpa...rindu kat korang semua....
...teringat zaman kita masih bersama-sama menuntut ilmu...sama-sama pergi kelas..sama-sama tak tidur malam sebab sibuk siapkan 'assingment'...sama-sama tension time exam..hehehe..as a friend,aku rindu sangat gelak ketawa korang,gurau-senda,usikan dan lawak 'bodoh'korang yang entah pape tu.semua masalah kita selesaikan sama-sama.korang tak pernah berkira ngan aku.aku bersyukur sangat dapat kawan macam korang semua...harap kita boleh jadi kawan selamanya...thanks for becoming my friend...

No comments:

Post a Comment