Wednesday, October 7, 2009

kehidupan....


....kadangkala kehidupan yang kita hadapi setiap hari membuatkan kita menangis...kadangkala gembira...kadangkala tertekan...kadangkala kecewa...kadangkala pula kita akan merasa satu hari yang sangat sunyi....bagi aku kehidupan yang ALLAH kurniakan ini sangat indah(meskipun kadangkala ada juga aku merungut....)tapi itu tak bermakna aku tidak reda dengan ketentuanNYA....sebagai manusia biasa aku akan cuba sedaya upaya untuk jadi yang terbaik untuk diri ku sendiri..

"kadangkala ALLAH beri kita hujan,petir dan kilat sabung-menyabung....kita bertanya mana perginya hari yang cerah?lalu ALLAH memberikan kita pelangi yang memancarkan cahaya indah...."

Begitulah kata-kata motivasi yang aku ambil untuk di kongsi bersama...sangat jelas dan dalam maknanya...ia adalah ingatan unuk diriku juga yang tidak pernah merasa puas dengan nikmat ALLAH.Semoga kita sama-sama mendapat pelangi indah dalam kehidupan kita...AMINN....

1 comment:

  1. Hi! don' forget to upload the contest logo provided in ur starter kit n link it back to the contest website! Get ur friends to vote for u online!

    Distribute ur RM2 Watson discount voucher to earn ur team more points!!

    Sunsilk Blog 2 Paris

    ReplyDelete