Saturday, December 18, 2010

kenapa tak tulis pasal diri sendiri jer???***

assalamualaikum....
ermmmm...tajuk diatas adalah pertanyaan daripada seseorang kepada aku baru2 ini....dalam blog aku ni...aku lebih gemar berkongsi cerita dan pengalaman aku....jarang sekali aku nak berkongsi cerita tentang diri aku atau bercerita hal2 peribadi.
maklumlah,sudah menjadi trend semasa dan kebiasaan bagi sesetengah penulis blog untuk berkongsi kisah2 peribadi mereka.But,for me...my blog is a medium for me to share something that can bring benefits for me n for u....banyak kisah2 menarik yang aku copy paste dan share...hopefully,orang yang tak pernah baca sebelum ni dapat baca kat blog aku ni n kite same2 dapat manfaatnya....
macam mana dengan kisah peribadi????.>>>....ermmm...kalo kisah peribadi aku yang aku rasakan menarik dan boleh dikongsi untuk manfaat bersama..apa salahnya untuk aku kongsi...Alhamdulillah...ramai sahabat2 aku yang sudi membaca blog ini,walaupun tidak menjadi follower....its ok....im still satisfied with it..at least i can say something than nothing.....seperti sabda Rasulullah S.A.W...sampaikanlah dariku walaupun sepotong ayat(Hadis Riwayat Tirmidzi)..dan ingat lah orang yang paling baik di antara kamu adalah orang yang boleh memberi manfaat pada orang lain...finally,hope we alwez in the bless of ALLAH...AMINNNN....=)

No comments:

Post a Comment