Sunday, November 1, 2009

hobi mak aku.......:)

hari ini tetiba pulak aku nak share hobi mak aku...sebenarnya banyak tapi hari ini aku share satu saja ye...
mak aku ni seorang yang cukup penyayang,oleh sebab itu dia suka memelihara kucing...berapa ekor pun dia tak kisah dia akan menjaga kucing-kucing itu dengan penuh kasih sayang,walaupun anaknya sendiri pun dah ramai..kucing-kucing tu akan diberi nama seperti comel,cumi,itam,putih,kuning,mamud,cici,puteri diana,bulat,putih...dan sebagainya..(banyak sangat sampai aku pun lupa)..mak aku jugak turut membahasakan dirinya sebagai 'ma' kepada kucing-kucingnya...macam tu la mak aku...

aku pun suka kucing juga, kucing ni comel tau dan dia merupakan binatang kesayangan Rasulullah(S.A.W)...menurut kajian memelihara binatang peliharaan boleh mengurangkan stres atau tekanan...
kat sini aku nak share beberapa foto kucing yang comel....untuk mengurangkan stres korang..hehehe














No comments:

Post a Comment