Sunday, January 24, 2010

SYUKUR

Bismillahirrahmanirrahim.
..Alhamdulillah,Alhamdulillah.Alhamdulillah....syukur kehadrat illahi...hari ini apa yang aku tunggu selama ini aku sudah mendapatkannya.duit biasiswa jpa yang tertangguh kerana beberapa masalah teknikal sudahpun masuk kedalam akaun bank islam ku.syukurlah...tak perlu lagi menyusahkan abah untuk memasukkan duit lagi. begitu susah rasanya untuk aku mendapatkannya berbanding kawan-kawan aku yang lain.sedangkan diorang semua terima biasiswa selepas aku iaitu ketika mereka memasuki universiti.tetapi aku terima biasiswa selepas spm lagi tetapi sebaliknya aku pulak yang dapat duit paling lambat.aku percaya mungkin ada hikmah disebaliknya.maklumlah sebagai student aku perlu menggunakan banyak wang.nak bayar tu la,nak bayar ni la.nak beli buku,makan,keperluan seharian.(its common as a student ).terima kasih kepada abahku yang selalu rajin memasukkan wang kepada aku agar anaknya ini tak 'kebulur' pulak kat usm ni walaupun aku tau yang kadang-kadang dia sendiri pun tak cukup wang untuk belanja dirumah.terima kasih abah dan untuk ma juga.semoga wang yang aku dapat ni berjaya dimanfaatkan olehku(insyaALLAH)....aminn....bile dah dapat duit ni teringat pula satu ayat....."didalam harta milikmu ada juga harta milik orang-orang miskin...".

No comments:

Post a Comment